October 23, 2011

Awak...boleh saya bertanya dan bercerita???

 assalamualaikum...

amaran..ini adalah entry jiwang..huhu..kepada siapa2 yang tak suka sila abaikan..haha...
Awak...boleh saya bertanya???

adakah awak terfikir tentang saya ketika awak berada di sana?tidak terlintas ke nama saya, rupa saya, kasih sayang yang saya berikan ketika awak jalani hidup awak seharian di sana?ingatkah awak akan kenangan manis kita bersama?

Awak...boleh saya bercerita???

saya rindu awak...saya sentiasa ingat awak...saya selalu cakap kat awak yang saya rindu awak dan harap awak faham yang saya betul2 rindukan awak...dan tanpa saya sedar air mata jernih mengalir di waktu saya teringatkan awak.

Awak...boleh saya bertanya lagi???
bahagiakah awak disana? gembirakah awak di sana? senyumkah awak di sana? tawakah awak di sana tanpa saya?erm..awak tak lupa saya kat sini kan???

Awak...boleh saya bercerita lagi???

saya sayang awak tau...sayang sangat...awak buat saya jadi diri saya bila bersama awak..ingat lagi tak ayat nie?? saya bahagia sangat bila dengan awak..saya tak kesah apa orang nak cakap pasal diri awak, rupa awak, kerja awak dan sebagainya sebab saya kenal sayang saya...terima kasih kerana hadir dalam hidup saya dan buat saya rasa bahagia, gembira dan yang sewaktu dengannya...ehem2..saya harap awak boleh terima diri saya seadanya saya sekarang ni...





* maaf andai terover...sekian...



p/s : ketika menghasilkan enty nie 
mood dalam keadaan jiwang karat..hehe..








a w a t i f a z i z i

3 comments:

Cik Rose Cute said...

dari segmen saya blogger gadis melayu

follow sini..

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

rain_gurlz said...

ceh...ceh....
jiwang :P

Awatif Azizi said...

Cik Rose Cute > time kasih sbb sudi singgah...

rain_gurlz > biasa laa..mcm x knl lak..hehe