August 29, 2011

Ramadhan Tahun Ini

 assalamualaikum...

selamat pagi malaysia...amboi watif awal jew post entry hari ni..hehe..

alhamdulillah hari ni daa masuk 29 hari kita berpuasa dan insyaallah esok kita akan raya...
alhamdulillah..pagi tadi pkl 6.30 pagi selamat sampai kat kg halaman tercinta...KOTA BHARU...hehe..syukur jugak at last dapat gak buka puasa dengan family hari ni..xpe la kan..sehari pun jadi la...huhu..rindu sangat2 kat family watif nie..

erm..sampai2 je kat uma pg tadi tgk macam banyak je keje nak kena wat hari nie..hehe..kemas uma ag pas tu ingat nak pg cari tudung ngan kak ina..hehe..


--DONE--


















a w a t i f a z i z i

No comments: